Bra saker

Idag har bra saker hänt.

Jag har bollat lite med min underbara dotter
om vi vill gå på U2-konsert i sommar.
De släppte sin turneplan idag.
Hmm det vill vi nog ;-)

Jag har duktigt rapporterat
saker jag lyckats med
till min underbara kurator.

Jag har fikat med Janne
och vi har haft trevligt.
Fast han var sliten.....
(Han sjöng för BJ i telefonen
och hon tycker inte att han
ska sluta sitt ordinarie jobb...)

Det kom mycket trevlig post,
både beställd och obeställd.

Jag har träffat underbara kollegor
och kramat på dem.

Jag har stått upp för mig
och behållt lugnet
även om andra svallat.

Jag upptäckte
att blommorna behöver vattnas.
Innan de dog!!

De tråkiga sakerna tar jag en annan gång....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0