Dagens kisserirapport

Kan rapportera att det bor djurvänner omkring mig.
Joo, det gör det.
För 03.50 gick minsann en granne på gården
ut med sin lyckligt skällande hund
och de pratade och hade det jättemysigt.
Ganska länge faktiskt.

Nästa djurvän var ute vid sextiden
och det kan jag faktiskt inte klaga på.
Klockan 6 är en ok tid att vara kissnödig på.
Lite synd bara att hunden i fråga var så sanslöst upprörd.
Ja för själva kisseriet hörs ju inte
men hans heta känslor över något märktes mycket tydligt.

Fast egentligen kan jag inte klaga
för så fort jag hade vaknat ordentligt
ja, då gick de snabbt in igen.
(hmm undrar jag om uppfödaren kanske var hantverkare,
tycker mig känna igen tillvägagångssättet...)

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0