Fuzzy Puppyland

Japp,
det är där jag befinner mig
när saker och ting blir för jobbigt.

Typ när jag inser att jag
uppenbarligen har fått rejäla problem med synen.
Då slutar man fort att tänka på det
och så sticker man till Fuzzy Puppyland

Eller när man inser att någon
av alla dessa piller ger svamp i munnen (IGEN)
Mot Fuzzy Puppyland!!!

Ett skitbra ställe....
Inga synproblem eller munsvampar i sikte.
(Mmmm medveten om att man kan
bygga vidare på synproblem och sikte men avstår...)

Nu vet jag att en del av er gissar att Fuzzy Puppyland
är det samma som Lindahls
Men då har ni fel.

Däremot kan man sitta på Lindahls
och vara i Fuzzy Puppyland samtidigt.

Det underbara med just Fuzzy Puppyland
är att man bär det med sig
och därför kan kliva in där när som helst.
Jag har dock noterat att
det går enklare om man har musik i öronen.....

Vi ses när jag kommer tillbaka!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: BJ

Men hallå! Fuzzy Puppyland blir ju Luddiga hundvalpslandet – eller (ännu värre!) Flummiga snorvalpslandet. Varför i hela världen vill du vara där???



Själv föredrar jag det enklare: "Världen där jag är smartast, vackrast och bäst" ;-)



Kram

BJ

2009-03-16 @ 13:23:26
Postat av: ingla

Hmmm utgångspunkterna är synnerligen olika. Jag råkar gilla en värld full av ulliga, gulliga hundvalpar. Mysigt, pysigt och HELT OVERKLIG

2009-03-16 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0