Jönköping 2

Jo jag har det fortfarande bra!
Just nu deppar jag lite grann
eftersom jag var tvungen att avvika
från en mycket intressant föreläsning
då jag har lite för ont.
Gick liksom inte att sitta längre.

Annars var det en mycket kompetent överläkare
som mycket kompetent föreläste om bröst.
Eller snarare bröst med problem.

Vädret har,
nu när jag minns det jag vill,
varit alldeles bedårande.
Min längsta promenad var underbar.
Det där med stavar var en hit.
Man kan ju ta sig över stock och sten,
även i snö....

Jag har talat med Sol.
Hon säger att hon saknar mig,
men jag vet bättre.
I morgon ska hon på en liten bussresa med morfar.
Jag tror att de får det mycket mysigt.

Jag minns inte vad det var jag skulle göra i morgon.
Men jag minns något om fetaostfyllda nötfärsbiffar.
Mmm lite variation från dagens underbara lax (lunch)
och fläskfilé (middag)

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen usch då vilken hemsk matsedel du har - stackars dig blink blink

2009-03-25 @ 22:17:51
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0