Jönköping 4

Hmm all elakhet behöver inte vara av ondo....

När jag är till bredden fylld av av av
ja jag vet inte
men jag trodde nog att jag skulle explodera i alla fall
Så ringer Hallon.
Vilken tur!

Jag får vara lite hälsosamt ettrig och elak
och plötsligt gör det inte så mycket
att jag sitter tyst och snäll med damerna
vid alla måltider och hör deras tjafs om kalorier
och deras tävlingar i vem som äter minst.....

Solen skiner här från flera håll
och det utnyttjar jag så gott jag kan.
Det ska visst bli skitväder i morgon så jag får passa på

Jag har även Qigongat idag
Att det var så krångligt att andas
kunde jag väl aldrig trott.
Men nu vet jag det.....

Hallons förklaring till Qigong visade sig stämma ganska bra
"Som karate mot en osynlig motståndare som är väldigt långsam"

Nu ska jag sova
Imorgon åker jag hem

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0