Ljuvlig respons

Som ni har märkt
är ni läsare inga ivriga kommentatorer.
Det är helt ok med mig.
Jag får ju så ofta
respons per mail
och ibland även telefon.

Jag tycker dock att det är lite synd
att ni inte kan läsa
hur snälla ni är
mot mig.

Fick ett mail idag
som gjorde mig så glad.
Jag var helt enkelt tvungen att fråga
om det var ok att lägga ut det på bloggen
Tack Annika!!
(har aldrig tänkt på det där med syresättningen;.))

@->-->--

Tack
för att du bjuder på dina tankar
på bloggen så att när jag kommer hem
efter den sista dagen i en otroligt intensiv period
kan läsa dina kloka tankar
Din förmåga att sätta fingret på att alla inte har
samma utgångspunkt och referensvärde som jag har....

Sucka mitt hjärta men brist inte...
Vissa dagar blir det tunga suckar men det positiva med det
är att man syresätter sig väldigt bra och då brukar man hitta
lite ny energi och livet blir ljusare,
ibland
och ibland måste man bara gå och sova....

tack för ditt öra eller ditt öga!

Jättekram till dig och lycka till med FK tanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0