Som vi blev

Så har då även jag trillat in på Facebook.
Fast det kan ju å andra sidan vara ett tecken på att något nytt kommer.
Ja, när till och med jag hittat fram brukar saker bli omoderna.
Inte för att just jag hittat dit utan för att jag ska krångla så länge.....

Men vikken otrolig uppfinning alltså
Innan kvällen har jag fått kontakt med 2 Niklasar
som jag inte hört av på åratal!!
Nicke Lilltroll ringde så vi kunde uppdatera oss,
hmm en del världsomvälvande saker i bådas liv...
Fast mest slogs vi om vem som är äldst;
Jag tycker vi litar på Sveriges läkarkår som anser att jag är ung
och att han.....

Den andra Niclas ska jag nu förhöra tangentbordsvägen minsann.
Borde ha hänt mycket där med....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sol och jag bestämde att vi skulle göra middagen tillsammans
eftersom vi knappt setts på en vecka.
Jag har ju varit i Jönköping och lagom när jag kom hem
så åkte hon på kurs över helgen.
Sagt och gjort.
Här studsar vi nu runt och gör pizza till bra musik.

Det lite tokiga är dock att jag har min musik på hög volym i högtalarna
-Sol har sin musik i lurarna......

Men vi gör maten tillsammans.

Nä, vi blev som vi blev vi.......

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0