Svart lördag

Ja jag fattar inte hur man kan vara så totalt utsliten
efter att ha gjort fasiken inget vettigt i en hel vecka
men så är det.

Ska jag få något husligt gjort idag
måste jag nog låta både diskmaskin och tvättmaskin gå
samtidigt som jag vattnar blommorna och inventerar kylskåpet.
Det borde jag ju kunna klara av på typ en halvtimme.
Ha, på 30 minuter har jag då liksom "jobbat ikapp".

Idag blir det våfflor hemma hos Hallon,
det blir gott!
Kanske blir det lite sällskapsspel klockan 20.30 då vi släcker världen.
Jag hade tänkt göra lite efterrätt men insåg sedan
att våfflor är ju liksom en efterrätt,
kan bli lite för mycket med något sött efter det.

Tillrättavisningen från Hallon lät inte vänta på sig:
Men hallå, think outside the box!!
Så jag gör lite nötchokladglass...

Och glass är ju jätteenkelt att äta i mörkret!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0