Tjafs

Idag är jag helt utpumpad
efter gårdagen.
Men det positiva är
att jag fattar det.

Ja, jag kan alltså direkt koppla ihop min trötthet idag
med det jag pysslade med igår.
Visst är jag smart??!!

Tyvärr innebär det att jag måste lämna återbud
till en föreläsning ikväll.
Men det går inte ihop sig,
jag ska nämligen till jobbet igen i morgon.
Och orken räcker inte till båda.

Jag tycker att det är dumt!
Ja, inte min insikt, förståelse
och mitt kloka handlande alltså.
Men att orken inte finns.
Det är larv.

Gaaahhh
det finns så himla mycket larv och tjafs med att ha cancer
Eller med att ha haft cancer.
Jag har det ju inte ens.
Tjafs!!

Om jag fick bestämma.........

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0