Mesigt inlägg

Efter en mycket härlig födelsedag
ska jag ha en vanlig onsdag.
Jag tycker att det svänger ganska mycket
här i livet

Och det är väl tur det
raksträckor är ju sanslöst tråkiga.

Jag har ett par halvtråkiga 'måsten' att göra idag
Du vet sådanan där som man absolut inte har ångest inför
men som man skjuter upp lite för länge
för de helt enkelt kräver mer
än vad de är roliga....

Hyresvärden ska ringas om
att det dels vore smartare om jag fått veta
när grävlingarna skulle gräva upp min framsida
(då hade jag kunnat flytta på mina pryttlar)
dels fråga vem som snyggar till nu efteråt.
(De fixar till för bredband)

Solenas studentmössa och studentskor (?!) ska skickas tillbaka
eftersom firman lyckats göra fel på 2 av 2 beställda varor.

En hel påse full av halvgamla och halvtomma
medusinaskar och flaskor
ska duktigt lämnas in på Apoteket.
Påsen börjar bli dammig där den står
- det är dags nu

Ja, men du märker ju vilken trist
att-göra-lista jag har
Men se, det gör inte så mycket

För för det första så skiner solen
på ett mycket vår-likt sätt

För det andra så trollade min kurator Ulla med knäna igår
så nu måste jag fixa bussbiljetter till Jönköping.
(rehab-resan som jag nästan inte fick åka på)
Jippi!

För det tredje så finns det så jäkla mycket att le åt
(hmm jag har börjat svära ganska mycket...)
att jag vet att jag kommer få fingrarna på underbara u2-biljetter
att det finns så många sorters smärtbefriande piller
att jag får sova
att Sol har två välbehövliga studiedagar
mmm etc

Men nu skall jag avsluta detta mesiga inlägg

Jag önskar dig en bra dag
Det tänker jag ha

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0