Gårdagen

En mycket lyckad dag.
Ja, eller innehållsrik kanske.
Nej, snarare lyckad

Jag fick massor skrivet
och det känns bra, mycket bra.

Jag blev raggad på
och det känns lite creepy
;-)

Jag fikade med Elisabeth och Eva
Ohh vad kul.
Att vi tre är på samma ställe samtidigt
har inte skett sedan sommarskolan.

Kanske kan jag tycka att
kvällen handlade mest om mig
och det är ju lite synd.
Ja, det var ju definitivt inte sista gången vi sågs,
så nästa gång stänger jag igen min trut.

Och så kommunicerade jag och Totte
Jippi!!
Han sa så klart precis rätt saker
Och jag blev glad

Tänk va,
vilken tur jag har.

Det händer både nu och då
att jag önskar mig till en ensam
enslig kåta mitt i Sveriges vildmark.
Inte ens renarna ska veta var jag är.
Mitt behov av ensamhet kan vara
så sanslöst starkt.

Sikken tur
att jag då inte hamnar just där.
Utan istället får kämpa här hemma
för att vara lite ensam.

För när jag sedan vill ha kontakt med folk
Ja, då har jag ju så underbara människor omkring mig,
som av någon anledning brister i omdöme,
och därför bryr sig om mig.

Aldrig kommer jag vinna på triss!!
Jag förbrukar min
(förvånansvärt stora)
andel med tur
på helt andra saker.

Önskar dig en trevlig fredag
Det ska jag ha
Och då inkluderar jag faktiskt
mötet på Förskingringskassan.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0