Veckoslut

Idag är jag på så bra humör
att jag inte ens kan fokusera på vad jag ska skriva.

För att få sova fick jag dubbla dosen piller inatt.
Och det gör inte ett endaste dugg,
för sedan sov jag gott i flera timmar.
Jag gillar att sova!!

Igår kväll var kul.
Min hörnsoffa var full med förvånade utrop
under omröstningen i melodifestivalen.

Jag skulle inte kunna sjunga någon av melodierna idag
inte ens om mitt liv hängde på det...
(Jo, det skulle jag ju:
Snälla, snälla, snälla...
Och det passar ju bra om mitt liv är hotat, hihi)
Men vi tyckte att det var fränt att det var så jämnt

Idag är det söndag och jag ska göra precis vad jag vill.
Jag vet inte riktigt vad det är än men det löser sig....

Sedan har jag en ganska bra vecka framför mig.
Spola porten och träffa Ulla
Fylla år och fika på Lindahls
Fältmentorsträff på Campus
Åka till Stockholm

Och på fredag får jag äääääntligen
träffa barnen
en hel halvdag.

Jag ska ju egentligen jobba måndagar
men då är det studiedag
och då får jag ju inte träffa min änglar....
Så jag bytte!

Efter denna vecka lär jag ju vara helt utsliten
Så passande då att jag veckan därpå ska på rehab-resa.
Och nu börjar du fantisera vart jag ska...
Kan det vara Turkiet?
Maldiverna
Mmmm var kan man lägga en rehab-resa för cancerpatienter?

Jo, det kan jag tala om:
I Jönköping!!

Ha ett underbart slut på denna vecka!!

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0