Sur, arg och lite ilsk

Jo jag är allt lite arg minsann.
Hmm
inte så lite heller faktiskt!!

Jag tycker minsann att saker och ting,
exempelvis ben och huvud,
kan sluta göra ont!!

Nu är det färdigtramsat, tycker jag!!

Jag menar;
Hur länge ska en människa straffas
bara för att hon råkade önska på sig lite cancer??

Fasiken!
Innan den meningen var klar insåg jag ju något....

Om det nu funkar så som jag beslutsamt påstår att jag tror...
Ja, då
då har jag ju ont för att det finns något jävulskap därute
jag inte har lärt mig än,
och som liksom hänger ihop med mitt ont...

Fasiken,
kan man inte bara få vara ifred???
Är det för mycket begärt??

Gahhh
någon som har en idé om vad för läxa som
"ont i benen" försöker dunka in i mitt träskalliga huvud??

kram
ingla






Kommentarer
Postat av: ia

Måste betyda att du ska ligga på soffan med benen högt, framför favoritprogrammet på TV och de godaste praliner som går att uppbåda framför dig! ;)

2009-05-02 @ 20:37:47
URL: http://www.karang.net
Postat av: ingla

Hmmm måste erkänna att det är mycket lockande att tro att du har all världens vetenskap i ryggen när du säger så.....

2009-05-02 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0