Frånåkta 12-åringar och bröllop

Mmmm
igen konstaterar jag att det inte var så mycket sällskap
det där med facebook.
Ja, inte mina vakna timmar på natten alltså.

Utöver det måste jag ju erkänna att
viss nytta med fb
har jag ju haft.
*flinar brett*

Och inte nog med det,
upptäckte igår att de efterlyste
den unf-deltagaren som 1982
blev frånåkt på en rastplats i Norge.

Så det var ju bara att kliva fram
och säga
att här är jag......
;-)

Idag säger jag grattis till BJ & SK,
helt enkelt för att de var så smarta
att de gifte sig!!!

Ett grattis även till Nicke Lilltroll
som ska göra det i eftermiddag.
Hmm, är Norges nationaldag
speciellt lämpad för bröllop tro....

Nä,
nu går jag och lägger mig igen.
Jag stoppar lite gammal musik i öronen
och blundar riktigt hårt.
Kan helt enkelt inte börja söndagen
så här tidigt.

Måndagen innebär nämligen
djurparksbesök med ungarna
och det lär ju ta på krafterna.
Kan ju då inte börja på minus
åtminstone.....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: BJ

Vi tackar för uppmärksamheten – och särskilt för

kopplingen till att det handlade om att vara smarta!



Publikt erkännande av intelligens är ju en ynnest ;-)



Kram

2009-05-17 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0