Grillsäsongen har börjat

Jupp
Så hade vi startat grillsäsongen
Kallt men gott.

Larsa hade med sin en ursöt grill
där vi tillagade korv.
Kycklingen stekte vi på fjolårets grillhäll.....

Och det var världen som var kall,
inte maten.
Men med en filt kommer man långt.

Senare skulle jag visas facebookgruppen
full med unfare från 70,80 och 90-talet.
Jag var ganska ivrig men
nja, det var inte så mycket som
kändes som "mitt".
Ett par foton var dock kul att se.

Nu ska jag nanna kudden.
Jag har värk
både i kropp och knopp.
Det är trist.
Men men,
piller, piller, piller

kram
ingla

Nya grillen !!

Kommentarer
Postat av: ia

Här har åxå grillats för andra kvällen i rad. Vår grill är inte alls lika liten och söt som den ni använde er av. Nej, snarare stor som ett halvt oljefat :)Men maten blir god oavsett!



I morgon ska solen skna och jag skull tipa att dagens rätt blir - ? Ja just det - grillat!!! Mys på i det härliga vädret, med eller utan dumma piller. Kram

2009-05-02 @ 00:28:32
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0