Lite borta

Jag vet att jag varit lite osynlig
och inte uppdaterat här.

Jag ber om ursäkt för det
och tackar för att ni ens bryr er
(har ju fått lite skäll) ;-)

Men jag har det bra,
oförskämt bra.
Jag provar ett nyinförskaffat lugn
tillsammans med en urmysig, 
även den färsk,  trygghet.

Än så länge gillar jag vad jag ser,
och trivs bra.



I helgen blir det Skara Sommarland
tillsammans med min klass.
Har du inga egna behov som krockar
beställ gärna vackert väder,
i alla fall över oss.

Jag ska försöka att ta med mig
dator och även uppkopplingen
- Sol o jag är inte färdigpratade om det.
Känner att internetberoendet är
aaaaningens för stort.....
Hos mig alltså - inte dottern

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0