Nya idéer

Hmm
maxdos av alla piller jag får ta
och ändå var det stunder i natt
då jag önskade mig själv
all världens väg....

Stackars Sol!!
Inte roligt att höra mitt gnäll.
Jag var så sanslöst trött,
så trött att jag kunde ha sovit ståendes,
bitandes i en spik*,
utan några som helt problem.

Men jag hade så ont
att jag utan stora hinder
skulle kunnat grina som en ,
ja, jag vet inte vad,
som någon som grinar mycket.....

Alltså måste något ändras på.
Jag ska börja med att laborera med tiden.
Alltså tiden då jag tar alla piller.
Jag har ju tidigare försökt få till
att slippa vara yrslig och illamående.
Men det får kanske stå tillbaka......


Tanken på att jag ska upp tidigt imorgon

för att jobba...

Ja, den är nästan skrattretande.

Men jag vet ju,

när jag väl kommit dit

är jag ju lycklig.


Nä, nu ska jag ta och försöka

få mig lite sömn.


Sedan ska vi alla ha

en riktigt skön söndag.


kram

ingla

*uttryck från min farmor


Kommentarer
Postat av: Monica

Och endast Tomten är vaken........och Du...och Jag!

2009-05-03 @ 06:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0