Skoskav och kittel

Jag skulle kunna prata i timtal
om fenomenet skavsår, känner jag.
Jag har nämligen ett par funderingar
inom området som jag mer än gärna
skulle vilja ventilera.

Nu är väl inte skavsår det absolut roligaste som finns.
Eller jag kan intyga att det inte är ett dugg roligt alls.

Hmm det är faktiskt en av mina åsikter.
Skavsår är lite som fästingar.
De gör ingen glad och har ingen uppgift alls.

Det vore ju bättre att ha hud som liksom klarade lite skav.
I alla fall på fötterna.
Vad har jag för nytta av känsliga fötter?
Det har bara varit till besvär för mig i alla fall.
Skavsår och kittel.

Hmpf...
Nu kom jag på det med...
Och blev upprörd.

Ja, över att fötterna mina är så förfärligt kittliga.
Vad sjutton har jag för nytta av det???
Jo, det kan jag tala om:
Jag har ingen som helst nytta av det alls.
Ingen alls.
Men onytta, det har jag haft av det!!

Skavsår och kittel
Otyg är vad det är....

Om du nu undrade alltså.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0