Små frågor

Hur vet man när man gör rätt?
Finns det alltid en känsla i maggropen som säger till?
Säger den till när det är rätt,
säger den till när det är fel?

Om den inte säger något då,
är juryn fortfarande ute då?

För om känslan i maggropen inte säger något,
ja då måste man ju liksom veta själv
om det är rätt eller fel...
Och hur ska jag kunna veta?
Jag är ju bara jag.

Vad vet jag?

Och vad vet man?

Och när vet man?

Och hur vet man att man vet?

Om man vet,
då borde man ju inte undra
ifall det är så
att man vet.
Det borde man ju veta....

Men annars har jag inga frågor just.....

kram
ingla


Kommentarer
Postat av: ia

och när du kommit på svaret får du gärna berätta för mig för jag undrar åxå så väldigt mycket hur man vet. Har just nu en helt bunt med såna funderingar och jag lovar att höra av mig om jag skulle trilla över lösningen på min snubblande färd efter svaret.

2009-05-25 @ 23:04:06
URL: http://www.karang.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0