24/5 - 09

Idag är en mycket viktig dag.
(Hmm de kommer ganska ofta nu faktiskt..)

Fast idag är faktiskt en riktigt viktig dag,
Det är en dag då jag bestämmer mig för att lita på en annan människa,
att lita på en man, fast han bara säger snälla saker
- om mig!!

Och jag ska sluta citera Hasse Alfredsson
(obs ur minnet)
Jag vill inte vara med i en klubb
som vill ha mig som medlem!!

(Eller var det inte Hasse Alfredsson?
Nej det var ju han,
han amerikanska skådespelaren
en bror... äh vi skiter i det)

En slutledning blir ju lätt då
att vill jag verkligen umgås med någon
som vill vara med mig??

Men nej,
det struntar jag i,
för precis innan han sa allt detta braiga om mig
så ansåg jag ju att han var
intelligent, rolig och ärlig

Så jag tänker våga
tycka det fortfarande.

Jupp det tänker jag minsann...

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0