Ingela la la la lalala

Vilken Pingela la la la lalala

Jajamensan

För idag är det Ingeladagen!!

Och jag firades med ett biobesök!!

En mycket bra dag!

Och imorgon fyller min unge 18.
Det ni!!!

Jag är tacksam för den underbara,
nyanställda Anna på Phonehouse, Örebro.

Jag är tacksam för min dag inne i sta´n.

Det känns bra
att Sols planer ändrades,
jag tror att det blev bäst för henne.

Det känns bedårande att N
blir glad när han ser mig.

Jag är tacksam att jag nu (nog)
är i fas med firandet imorgon.

kram
ingla

It´s a beautiful day - Dont let it get away


Kommentarer
Postat av: Annika

18 år.....



Jag tycker att jag har vuxna barn men ligger i lä där.

Låter som du fick en bra namnsdag.

kram

2009-11-09 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0