Nytt gnäll

eller snarare samma gamla gnäll
- men igen!!

Ska det vara så jäkla svårt att få sova!!
Är det för mycket begärt??

Har haft en skithelg om man räknar i smärtgrader och minuter.
Tyvärr har det varit barnvecka/-helg,
hur trevlig tror du jag är???

Imorgon tar jag bilen till Norrk,
gissa om jag vill sova.

Men här sitter jag.
Gahhhhhhh

Imorgon eftermiddag ska jag jobba,
vara alert med elever
som behöver pigg personal.

Det kan inte vara "baksmälla"
av att jag börjat jobba 50%.
Eller kan det det??

Jag vet inte,
och jag struntar i det.
JAG VILL SOVA!!!!!

Har även insett att jag har konstant ont i höger arm.
Minns inte hur länge jag haft det.
Vet heller inte vad det beror på.

Fick info innan canceroperation om
att lymfkörtlar skulle kollas o ev opereras ut.
Och om de skulle ut
så fanns det ett gäng med biverkningar.

Jag hade ju tur, de tog bara två,
undersökte dem och såg att de var friska.
Då tar man inga fler.

Tror därför inte att mitt armonda har med det att göra.
Men vem vet??
Och vem ska man fråga?
Det är ju lättare att få audiens hos påven
än en tid på onkologen....

Och vem fan vill träffa påven??
Inte jag i alla fall.

Däremot
VILL JAG SOVA!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0