The Phonehouse

Om jag inte var så fredagstrött
så skulle jag ge dig en alldeles utomordentlig
synnerligen detaljrik beskrivning av
hur totalt nöjd jag är med
servicen Anna på The Phonehouse i Örebro
gett mig.

Det är inte alltid så lätt med
till synes enkla saker
som byte av telefonoperatör.
Det har jag och Anna upptäckt.

Men Anna visade sig vara en mycket god
representant för serviceyrket,
tjena
Hon har jobbat i hela en månad
och visar engagemang och förståelse
som många saknar.

Heja Anna!!!

Idag är jag tacksam över att
så mycket är så enkelt
- trots allt

Jag skiner av glädje
att Sol äntligen
får sin (miljövänliga) telefon.

Jag njuter av att jag nog
de senaste nätterna
faktiskt fått relativt mycket sömn.

Jag är tacksam att dagen/kvällen
känns så mysig.

Det känns mycket bra
att jag har lördagen framför mig!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0