Viktig dag

Idag är en viktig dag.

Klockan är halv tre
och jag ska packa ihop datorn nu.

Jag sitter i Norrköping
och inte sover.
Men det är ok....

Imorgon,
eller jag menar idag,
ska jag jobba.

Det blir en spännande dag,
dels med barna,
men även med två intressanta möten
Eller jag hoppas att de blir intressanta.

Fast det är inte därför idag är viktig.
Utan det är helt privat.
Och utöver det
har jag personliga framsteg att fira.

Tänk vad härligt det är att leva!!!

Nu ska jag försöka slå ihop mina blå
ett par timmar innan jobbet.
Vore ju bra om min omgivning
inte blev bländade
av mina svarta ringar under ögonen
hehe

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: ia

Jag håller tummarna för att idag blir en bra dag. Kram på dig min nattuggla!

2009-11-24 @ 10:18:02
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: BJ

Somliga kan konsten att skriva kryptiskt, hemlighetsfullt och dunkelt. Gaaaah! Har du ingen medkänsla med oss nyfiket-födda???

2009-11-24 @ 21:53:51
Postat av: ingla

Oj, menade inte att vara kryptisk men den 24e är alltid viktig för mig o speciellt den som var nu i november......

2009-11-25 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0