Söndag i hela kroppen

Klockan är tre
och jag försöker fortfarande förmå mig
att komma igång
och göra något vettigt!!!
.
Har haft ont i natt.
Benen har varit ganska så besvärliga
på senaste tiden faktiskt.
Tur att jag ÄNTLIGEN
har en läkartid
- på onsdag.
.
Men jag vet inte vad jag törs hoppas på...
Har jag stora förhoppningar
är ju risken att jag blir besviken....
.
Men, så här ont kan jag inte fortsätta ha,
punkt slut...
.
Nu ska jag dra mig upp ur soffan
fixa i ordning en potatisgratäng
(äntligen är den jäkla färskpotatisen
som är oanvändbar ofärsk)
och något gott kött till.
.
Och medans det lagar till sig i ugnen
ska jag plantera lite ljung
och försöka bestämma mig för
hur jag ska ta hand om pelargonerna i vinter.
.
kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0