Tack

Tack tack tack!
Tack Farmor, Gud och Universum......

Idag hade jag faktiskt en plan vad jag ville skriva.
Satt och filade på den i bilen.
Sedan ändrades allt!!

Jag var centimeter från att bli prejad in i mitträcket
av en annan bilist.
Nu minns jag inte alls vad jag trodde var viktigt
sekunderna innan.

Vad som är viktigt nu är i alla fall
att Sol har en mamma,
att Nenne fick hem sin sambo.

Och jag,
ja, jag är ganska glad
helt för egen del,
att jag är kvar.

För jag trivs ganska bra med livet....

kram
ingla

It´s a beautiful day - Don´t let it get away!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Är också otroligt GLAD!!!

2009-10-26 @ 03:26:41
Postat av: ia

Jag tackar åxå för att jag fick behålla min tredje hjärnhalva :) Vad gjorde den dumma bilisten egentligen - satt och rakade sig i backspegeln?

2009-10-27 @ 23:27:30
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0