Ny dag!!

Trötthet, stress och prestationsångest
är ord jag skulle vilja utrota.
Ja, och dess innebörd alltså!!!

Mitt underbara Campusjobb har gett mig gråa hår
(det har bara cancern lyckats med förut)
och tårarna har varit mycket nära.

Äh, det är bara att erkänna
- jag hade inte tid eller ork att grina.....

Så har jag även insett att mina arbetsuppgifter på jobbet
lär förbli mina arbetsuppgifter.
Och jag tror faktiskt inte
att jag klarar av dem.

Men jag är för sliten för att slåss......

--<--<-@

Men nu är det en ny dag!!
Sol blir med mig till Nora!!!
Och i kväll befinner jag mig hemma
tillsammans med Sol och Nenne.

Jag ska hålla mig vaken tills jag stupar
bara för att kunna njuta
så länge som möjligt.

Denna återhämtningsperiod (helg)
lär verkligen få vara just det.
Återhämtning är just vad jag behöver nu!!

kram
ingla

It´s just a moment - This time will pass


Kommentarer
Postat av: Li

Ja harry potter bäckerna är säkert SÅ mycket bättre, men eftersom filmerna är såååå bra känns det inte nödvändigt.. hmm eller för att böckerna är såå tjocka haha ;)

2009-09-03 @ 11:52:39
URL: http://leigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0