Ny tisdag

Nej,
jag har inte krupit under en sten någonstans
och lagt mig för att dö.....

Och ja,
fy på mig som inte skrivit på så länge.

Idag är det tisdag igen.
Känns dock lite annorlunda
då jag hade medarbetarsamtal i onsdags
och blev lovad förändring.

Jag vet inte hur stor förändring jag törs hoppas på
eller......
Det kommer att bli förändring för mig,
det har jag bestämt!
Men vi får se om det beror på
att man ändrar arbetssättet i gruppen jag dyker upp i
eller om det beror på att jag flyttar på mig,
ja, det får vi se.

Jag är i alla fall nyfiken på vad dagen ska ge.
Och det är ju en klar förbättring......

Nu ska jag susa iväg till min förändrade arbetsstituation.

kram
ingla

It´s a beautiful day - Don´t let it get away!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken nyfiken

2009-09-24 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0