Glada burkar

Jag sa ju att jag var och handlade fins saker till mig själv.
Ja, då när jag hämtade mammas födelsedagspresent.

Dessa har jag tittat på länge.....



De står alltså på hyllan ovanför köksfönstret.

Jag har sagt till Kicki
att så fort Drottningsylten är klar vill jag ha även det.
Undrar jag, vad det finns mer för sylt........

Och du som har koll
undrar ju såklart:
-Var är trollen???

Jo, trollen har flyttat
in i vardagsrummet.



Och jag tror att de trivs bättre här
än vad de gjorde i köket.....

kram
ingla

PS Syltburkarna kommer alltså från Min Skattkammare......

Kommentarer
Postat av: BJ

Men Hållon förstås!!!!!!

2010-04-22 @ 20:53:10
Postat av: Kicki

Hallå Ingla!

Här kommer en trött kram från en som känner sig som en urkramad disktrasa......

Och nu ska den kramas ur ordentligt när högsäsongen börjar. Och inte blir man yngre....;o)

Hoppas helgen blir fin där hos dig!

Kram Kicki

Jag är ju lite nyfiken....du vet vad...och just sån sylt finns det....snart.

A riddle...;o)

2010-04-23 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0