Kommunikation

Visst kan man prata ihjäl saker.
För mycket snack
och för lite verkstad
är aldrig bra.

Men i valet att samtala för mycket
eller för lite
väljer jag solklart för mycket!!!

@-->-->--

Var tillbaka på Min Skattkammare idag.
Köpte något litet som redan är postat till Lapphelvetet.
Men var ju även tvungen att
shoppa till mig.

Jag har tittat på dessa sedan första gången
jag klev in i butiken
och nu slog jag äntligen till.

Mina fina saker får ni dock inte se än,
de ligger fortfarande och väntar.
Deras plats ska röjas och fixas först.

Att prata med Kicki är alltid upplyftande
och intressant.
Känns sååååå härligt
att få vänner här.
Lite trist att avstånden är så långa bara....
Tänk så härligt
när jag har moppen här!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det är ömsesidigt, du är en klok tjej! :o)

Känner mig mest bara jäktad.....och lite splittrad. Bra om det inte märks.....;o)

Kram på dig!

2010-04-20 @ 15:56:31
URL: http://www.minskattkammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0