Sova med käpp.

Denna underbara soliga dag
lär jag minsann minnas.
Åtminstone imorgon,
tro mig,
träningsvärken lär få mig att minnas
;-)

Dagen har varit underbar och innehållit
blomplantering
och buskklippning.

Dessa förhatliga buskar!!!!
Vi drog fram lilltunnan
och eldade idag med.

Men denna gång var det N som var eldmästare
så jag fick möjlighet att provköra
den elektretiska busk-klipp-såg-mojängen.
Oj oj, vad kul.
Men hallå, vad tung den är!!

När vi till slut insåg
att vi fått nog
kom jag på att jag minsann glömt
morgonens dos av medusiner......
Men tro mig,
jag kommer inte att glömma kvällens!!

Nedan bilder från dagen.
Ja, jag vet att de blev för ljusa
men ska jag klaga på för mycket solsken tycker ni??


Detta är nästan före, jag hann börja lite innan jag insåg att jag borde fota...



Och efter.....



Storeldar´n i full aktion!!


Jag tackar för denna vecka
och önskar dig en underbar måndag!!

kram
ingla


Kommentarer
Postat av: ia

Va mysigt ni ser ut att ha det! Blir riktigt avundsjuk!

2010-04-12 @ 00:01:07
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0