Sitter uppe

Oväntade fördelar med sömnlöshet
är ju helt klart
att man har en chans att hinna ifatt.....

Hinner klicka runt lite på mitt spel på internet....
Hinner kommentera ett par vänners bloggar.....
Hinner svara på de där mailen
jag så gärna ville svara på men tiden sprang iväg....
Hinner konstatera att det inte finns så väldans
många bra tv-program så här dags....
Hinner inse att när väl myggbettet fick knogen
att svullna monstruöst så slutade det klia.....

Vill även meddela att sömnlöshet
inte alltid behöver vara olidligt.
Är man smärtfri så kan det ibland
vara helt ok faktiskt....

Förövrigt så tycker jag att det känns så tryggt
att påven bestämt sig för att förlåta The Beatles.
Så som jag har oroat mig!!!!

Vill bara tydliggöra
att jag inte har något emot katoliker.
Förutom de som begår övergrepp på barn.
Fast såna hatar jag,
vilken religion de än har....
En av mina bästa vänner är katolik
och hon är en riktig pärla.

Men den där påven....
.... nja, han verkar helt klart
ha alldeles för mycket pinsamheter undangömda.

Imorgon, alltså onsdag, jobbar jag inte.
Har inte bestämt mig om dagen skall gå i vilans tecken
eller om jag ska fortsätta
detta otrolig flow
som min underbara dotter smittat mig med.....

Vilken tur att jag har lite tid över just nu
så jag kan grunna.....

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0