Vår i luften



Skjutsade dottern till tåget igår.
Och det känns sanslöst tomt.
Konstigt.
Eller ja, inte konstigt
för jag längtar ju alltid efter henne.
Men konstigt att det känns så mycket,
jag trodde att jag hade vant mig.....

Utnyttjade kvällens sista solstrålar
till att avreagera mig på död växtlighet i trädgården.
Snacka om att få valuta........
Högen växte fort.



Kliver snart ut i solskenet
för att jobba några timmar.

Kommer dock hem tidigt
så jag hinner njuta av vädret
och samtidigt jobba i trädgården.

N muttrar något om kort dag idag,
han längtar till att få ut mc´n.
Så visst kan det bli en tur
innan vårkvällen kommer.

Våren är allt bra härlig!!!!

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0