Att vara djurägare......

...... suger ordentligt ibland.

Och samtidigt måste jag ju fascineras av
hur stort tomt hål
ett litet marsvin kan lämna efter sig.

I grunden är jag en hundmänniska
men lille Marillion visade sig vara
en ettrig envis spets
i ett marsvins kropp.
Därför passade vi så bra ihop......

Marsvin är gamla vid fem,
Marillion stannade hos mig i 7,5.
Tack för det.




Marillion tuggar gräs i solskenet



Du kanske inte ser det,
men jag ser en nyfiken, pigg blick som säger:
Vad händer nu??

Jag deppar lite idag,
och det får jag göra!!

kram
ingla

Tack snälla snälla svåger för hjälpen!!!!!

Kommentarer
Postat av: ia

Här kommer massa "tyck-om-på" från Forshaga. Jag är helt säker på att Marillion just nu får sig en guidad tur däruppe i himlen, mina marsvin har ju hunnit vara där ett tag så de kan visa honom alla schyssta grästuvor och svala jordplättar.

Kraaam!

2010-08-05 @ 01:56:43
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Erika

Det är synd om oss båda nu :( Kramar!!

2010-08-06 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0