Sols flytt

Hmmm egentligen borde jag väl
ha tagit bilder som bara den
då Sol och jag packade
och städade
inför hennes flytt
(eller snarare utflytt)

Men det gjorde jag inte.
Så snarare är detta ett blogginlägg
om Berits flytt......

Vi börjar med Dottern:



När vi hade packat som stollar
tog jag ju med mig Berit till Nora.

Primadonnan och jag stannade i Hjortkvarn
för att fylla på lite.
Jag tog en glasskula
och Berit fick en mugg med vatten.




Lite preliminärt fick hon sedan bo i källaren.




Nu bor hon i köket
(och vi, ja vi äter oftast i vardagsrummet
så hon får ha sitt rum i fred)



Jupp, så var det med flytten.....

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

Det är lugnt! Jag har bilder från flytten;)



LYMI

2010-08-03 @ 18:58:58
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0