Uppdelad helg

Helgen är alltså upplagd som följer:
Ledig fredag
för att umgås med Ingrid
Jobba lördag
eftersom jag var ledig fredag
Göra INGENTING
på söndag
eftersom det blir en hård vecka efteråt

Känns ännu som ett mycket bra upplägg.
Jag var mycket trött igår (fredag)
Så att ha en vilodag insprängd var inte dumt.

Försöker minnas att jag faktiskt
inte jobbat 100% sedan Cancern
så det är ju inte konstigt
om jag blir mör.

Och trots att jag är trött
så ska det bli kul
att jobba idag (lördag)
För mitt jobb är ju så KUL!!!

Mitt enda problem
är att säkerhetsställa vilodag imorgon.
Jag får alltså inte komma på
några måsten då.....
Och det kan ju bli lite styrigt.

Men, en dag i taget.
Och nu ska jag susa iväg till mitt lilla klassrum!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0