Att inte vara ensam......

Tänk vad skönt att inte vara unik!!!

Jag är hemma från jobbet för andra dagen.
Det är inget jag är vidare duktig på.

Och ska jag nu vara hemma,
behöver jag vara ordentligt sjuk,
gärna med tydliga symptom.....

Så är inte fallet nu!!

Magen krånglar,
och det vore ju inte så konstigt
eftersom magsjukan florerar
på jobbet.

Men jag är liksom inte magsjuk.....
Jag har ont,
men sedan är det inte mer.

Jag är helt kraftlös,
febrig,
och ärligt talat lite snurrig i bollen.
Men annars....
Näe...

Men när jag tog modet till mig
och erkände mitt stora brott
- ja, bristen på vettig symptom alltså.
Ja då sa min kära arbetsvän I:
Men det låter ju precis som det A hade.
(en annan kollega)

Ohhh vad skönt det var
att inte vara ensam.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0