Börjar landa

Idag är det verkligen "dagen-efter".

Jag gick upp strax efter att N drog iväg till jobbet,
ändå kan jag inte redovisa något vettigt alls.....
Tror att jag ska skylla på att det är för varmt här hemma
*ilar iväg och kollar termometern... shit, lagom*

Kanske är jag på väg att bli sjuk
*känner efter INTENSIVT*
Nope....

Men nog har jag blivit upprörd och är därför
oförmögen till vettig sysselsättning på grund av förtvivlan....
Ehhh näe, glad som en speleman.

Att det ska va så nedrans svårt att bara vara
- utan dåligt samvete.

Hmmm
Det skulle jag ju kunna ha som dagens arbetsuppgift:
Att lära mig bara vara, utan dåligt samvete.
*jublar*

Igår fick jag med mig Marillion och Ein-Stein hem.
(Sol har kaninen Berit kvar i Norrköping.)
Smågrisarna verkar vara mycket nöjda med nya lyan,
fönsterbord och allt.....

N och jag har dock inte vant oss vid dem än,
utan stannar upp och undrar vad det är som låter.....



Det är Ein-Stein med tokrufset på hjässan....


Nä, nu ska jag gå och öva!!
Ja, på att göra ingenting, du minns??

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0