Laxlördag

Hur kul jag än haft på jobbet,
så blev ju en följd
att jag blev sanslöst trött.......

Och det visar sig ju även
i bloggskrivandet såklart.

Idag har vi en underbar lördag
utan väckarklocka,
men med soligt väder
och frid.

Efter en lunch bestående av potatis & purjolöksoppa
tog vi en promenad utmed en isbelagd Norasjö.
Vi tog även en tur och spanade in Digerberget.....

Middagen bestod av en ny rätt:
laxlåda
Den fick godkänt.

Sedan var det bara att ösa upp
festivalchipsen och ostpopcornen.

Fast med tanke på hur illa det är ställt
i schlagerSverige så var det tur
att jag gräddade tekakor oxå.

Efter förvånansvärt lite övertalning
har jag nu fått igenom
att tv'n rullar på
med skidskyttetjejerna i OS.

Inser nu att jag glömt en tvätt i maskinen
så jag får helt enkelt avrunda.

Jag önskar dig en underbar fortsatt helg.
Njut av din ledighet
- om du har någon!!

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Catrin

Oh har du gjort egna tekakor? Har du något bra recept?

2010-02-13 @ 23:06:19
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Här kommer en Hjärtekram dagen till ära! :o)

Jag har letat som en galning bakåt bland mina kommetarer för att hitta till dig igen.......och så dök du upp på ett ställe! :o)

Hoppas att allt är bra hos dig. Jag har inte glömt dig och inte ängeln, den kommer!

Är du i farten och jobbar igen?

Nu ska jag kurera mitt halsont som hoppat på mig!

Kan det vara vårsnuvan!! :o))) Tänk om......

Då är den välkommen!

Må så gott!

Kram Kicki

Ps. har inte varit till Rusta....har inte varit nånstans för den delen. Vill ha vårkänslor!

2010-02-14 @ 18:44:06
URL: http://www.minskattkammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0