Nedräkning

Så, nu börjar jag klättra lite försiktigt,
återhämtar mig......

Idag är en bra dag.
Har planerat att inte göra mer hemma
än att planera vad som ska göras närmaste tiden.

Har lite som ska sys,
några möbler som ska vandra runt
och sånt....

Sedan ska jag bege mig in till stan
för att överraska.
Det blir trevligt.

Den Enorma Snön
har ju fått en frist till på söndag.
Då är nämligen barnens sportlov över
så då ska Permafrosten bort.

Och idag är det ju torsdag
så det känns ju riktigt hoppfullt.

Igår var Syster- Yster här,
som vanligt hur trevligt som helst.

Vi var bland annat iväg till Min Skattkammare
(se länken nedan)
Där inne hos varma Kickki var det minsann vår!
Faktiskt så var jag lite oförberedd.

Det är som om all denna snön
har gjort att jag inte minns
vårens färger....

Jag tog med mig ett par blommor hem
som påminnelse....



De har inte hittat sin plats än
utan väntar i vitrinskåpet tills placeringen är klar!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0