Skörbjugg & melodifestival

Ibland undrar jag om sömnbrist kan orsaka dilerium....
Det är nämligen så att jag inte alltid
kan lista ut vad jag bloggat om
när jag skrivit tidigt på morgonkvisten.....

Jag grunnar även på om Maria kan ha rätt
när hon menar att sömnbrist kan orsaka både det ena och det andra.
Jag går runt och mår tjyvens helt enkelt.
Typ halvgravid med inslag av influensa och skörbjugg.
Och så plötsligt mår jag hur bra som helst.
Sedan inte......

Ett eventuellt illamående kan ju uppkomma ikväll dock
då jag relativt ovillig men med stor skådespelartalang
ska se på melodifestivalen.

Jag kollade ALLTID på melodifestivalen
- när det var EN STYCK!!
Nu är jag trött på cirkusen
innan den ens börjat.

Fast om jag förstått rätt så ska visst Dolph Lundgren
vara en hit.
Och det vore riktigt bra för mig.
Jag behöver ruskas om i mina fördomar.

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0