Valentines Day!!

Idag firar jag ett år utan behandling!!!!
Fick sista strålningsdosen igår för ett år sedan.

Oj oj oj, vad jag mådde skruttigt....
Cellgiftsutsliten, strålad, lunginflammation
och sönderhostade revben.

Att jämföra med denna underbara
soliga
snövackra
friska
presentfådda
söndag.

Jag har ju alltid sagt att jag älskar paket och presenter.
Det är inte så viktigt med dyra presenter....
men jag är barnsligt förtjust i att öppna paket.
Nu kan jag meddela
att är presenterna skrivna på badrumsspegeln,
blir jag oxå glad
;-)

Firar du Alla Hjärtans Dag
så hoppas jag att den blir bra!
Gör du det inte
önskar jag dig en underbar söndag!

Själv har jag massor att fira!!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0