Vilken tur....

Grunnar lite på det här med sömn
och bestämmer mig för en inställning;

Vilken tur jag har att jag kunde sova HELA
förra natten
eftersom vänsterbenet bråkar inatt.

Så lyckat att jag hann fylla på lite
på sömnkontot
nu när det nallas där igen.

Och lyllos mig att det finns fenomenal underhållning
(läs OS)
när jag nu inte sover.

Vilken tur jag har i livet
som bara har lite bökigt med sömn och smärta
medan andra sliter hund i flera år
och sedan hamnar fyra i alla fall.

Och så bra
att jag har ont under fötterna
så att trappen känns evighetslång.
Andra flyger som en vante
i en störtloppsbacke.....
Dit skulle jag ju aldrig kunna ta mig
- med mina fötter alltså
;-)

Tänk så bra!!

kram
ingla

För övrigt;
heder åt Björn Ferry
som tar av sig mössan
och sjunger med i nationalsången
när han tagit emot sin guldmedalj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0