Aldrig nöjd

Tänk att jag alltid ska ha något att gnälla på.

Har ju haft det lite körigt med sömn.
Men nu senaste två dygnen (tror jag)
har jag sovit - mycket.
Det är bara det att själva sovandet
sker mycket på dagtid.

Och det är jag ju såklart inte nöjd med!!

Så planen inför imorgon är att gå upp "tidigt"
hur jag än har sovit under natten,
för att sedan kanske sova vettigt på natten.

I planen ingår givetvis att hålla mig
lååååååångt bort från sängen under dagen
ifall trötthet slår till........

Så vill jag nämna att det känns konstigt att inte gå till V-skolan idag
eftersom alla mina kollegor började jobba.

kram
ingla

Kommentarer
Postat av: Dottern

"Aldrig nöjd,jag blir aldrig nöjd"



En riktigt bra liten låt av Veronica Maggio!!!

Dock handlar ju den om att hitta rätt kille men vi kan nog skriva om den:D



Lymi!

2010-01-08 @ 01:43:54
URL: http://solenan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Gott nytt år på dig Ingla!

Jag har självt börjat vända lite på dygnet, tack vare makens ledighet också, men i morse skulle jag vara tidig och for uppskuttandes ur sängen. Vilket resulterade i nån sorts yrsel med illamående. Jösses, kan det vara allt som hamnat i magen som spökar.....urk. Eller är stressen i kroppen mer seglivad än man vill tro?

Hoppas att allt är bra därborta i Nora!

Jag såg att mina gubbar syntes i tidigare inlägg. Och en kommentar hade du fått från en annan besökare.

Tack för reklamen, snälla du!

Kram Kicki

2010-01-08 @ 11:26:32
URL: http://www.minskattkammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0