Ätbara rosor!!

Jippi, tra la la och Tjo ho!!!!

Ohh så härligt det är när det blir som man vill.

Plötsligt blev det värt allt slit
med översättningar och konverteringar....

Jag följde receptet alldeles till punkt och pricka.
(Nästan)

Nu kan ju inte ni smaka hur perfekta de blev
men jag försökte fota,
så att ni ska få se hur VACKRA de är!!!

I skrivande stund står omgång nr två i ugnen.
De är fyllda med nutella,
dessa med jordgubbssylt....



Hann få med Nutellarosorna oxå.
Var dock alldeles för ivrig för att fixa nytt till uppläggningen...





kram
ingla


ps. För er som missat formen kommer den här igen.
Tack Ingrid!!


Kommentarer
Postat av: ia

Supernajs! När jag kommer på besök - om gud vet när - vill jag mer än gärna smaka nutellavarianten, snygg förpackning och god smak, kan det bli bättre??



Kram från långtbortistan, fast ändå närmre nu än förr!

2010-01-26 @ 22:44:54
URL: http://www.vildnos.se
Postat av: Moniqa

Hur i hela friden har du mage att baka kakor med Nutella i och inte bjuda hem mig???

2010-01-28 @ 23:09:14
Postat av: ingla

Vill bara meddela ia och Moniqa att det ligger nutellarosor i frysen här!!!

2010-01-28 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0