Avveckling

Så är då granen nedplockad.

Jag hade tänkt vara mycket längre i demonteringen av julen
men eftersom jag sovit 80% av det senaste dygnet så....
Ja då blir det inte som man tänkt sig.
(Jippi att jag sovit!!!)

Men som sagt,
nu är granen nere.
Kunde inte låta bli att fota några
av mina favvopryttlar till granen.



Stor och tung är den men.....



Kan man låta bli att älska denna?



Skoj att de även i England vet att Tomten bor i Lappland



Tycker mycket om... trots dess enkal bakgrund (Åhléns)


Så, nu ska jag bara tina upp mina små tår
efter dagens promenad i -24.

Sedan ska jag fixa foto på
gårdagens handarbete.

kram
ingla


Kommentarer
Postat av: ia

Så skönt att du fått sova, hur bar du dig åt? Blev det gjutjärnspannan till sist? Jag hoppas att du är i början av en positiv sömntrend!

2010-01-06 @ 23:45:21
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0