Blomvård

Idag har jag planterat om blommor.
Det var inte en dag för tidigt kan jag meddela!!

Känner mig mycket nöjd,
inte bara för arbetet,
utan även eftersom fönstren var ödsliga innan.

Det blev ett helt gäng nya blomkrukor nu.

Har en (enligt uppgift) annorlunda svärmorstunga.
Den har inte de skarpa kanterna utan snarare rörliknande blad.
Ja, fast med spets då....

Jag ska ge ett skott till N´s mamma,
passar bra.
Hon är snäll, men inte menlös!!!
Nä, det är go´i henne...



Färdig!!!!!

Nu en bild till BJ. Ja även till andra som undrar...
Så här ser den snälla svärmorstungan ut:



Och med tanke på att jag även slagits med datavirus idag
så anser jag mig vara nöjd med min insats.

kram
ingla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0