Ingla - kaffedrickaren!!

Har nu, efter mycket experimenterande
(och många dl uthälld kaffe),
äntligen hittat rätt.

Det är nämligen så att jag är av den åsikten att kaffe är gott.
Nej, föresten, det är det inte.
Jag dricker inte kaffe.
Fast jo, ibland gör jag ju det.
Men jag vill inte ha.
Ehhh det vill jag ju.....
Låter det enkelt???

Lösningen är i alla fall följande:
(visst känns det trösterikt att det
tom fanns en lösning på denna idioti??)
Jag dricker kaffe latte:
- i N´s espressokoppar!!!

Jag har aldrig påstått att jag är som jag ska......



N fick fyra espressokoppar av mig i julklappp, visst är de bedårande?
Tandpetargrisen är i samma serie
och alltihop kommer från Hemgjort här i Nora!!

kram
ingla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0