Kall fredag

Precis nu när jag tog fram bloggen
hör jag Kondrup tala om att Örebro haft - 26 idag.
Tjena, jag märkte det....

Vi var in en sväng till stan idag,
N, E, C och jag.
Vi fixade lite ärenden
och stoppade i oss hamburgare.
Och nu kom jag ihåg igen att Burger King inte är min grej......

Men i morse var jag ju tvungen
att tota ihop 40 tekakor
eftersom jag joxade ihop mjölk och havregryn igårkväll.

Jag nämnde häromdagen att foto på mitt senaste handarbete skulle komma.
Jag har ångrat mig.
Eftersom jag stickade efter eget nypåhittat recept
så blev det inte så himla behändigt.
Började idag på en förfinad version
så den kanske fotas senare.....

En söt sköterska ringde idag
och erbjd mig en doktorstid på måndag.
Tack tack....
Av en händelse så blir det till min FAVVO doktor
och det gör mig barnsligt förtjust.
Finns lite jag behöver tala med henne om.

Dels har jag lite cancer i fingret...
Hmmm det var inte lika bra uttryck idag
som det var för några år sedan.....
Jag menar alltså att jag har ont i en fingerled
och vet inte riktigt vad det är.
Beror antagligen på lite vanlig hederlig artros
på den gamla kärringen
-i kombo med att de antiinflammatoriska pillren tagit slut....
JAG HAR  ALLTSÅ INTE CANCER NÅGONSTANS!!

Ohh vad bra det blir att träffa Daniela!!!

Nu ska jag plocka ihop mig
och försöka göra en vettig sömntid.....

kram i kylan
ingla


Kommentarer
Postat av: Dottern

Dottern längtar efter sin mamma!



Lymi

2010-01-09 @ 14:12:22
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0