Känsliga tittare....

..... ombedes byta till en annan kanal.

För nu är jag arg.

Nej , det är jag inte,
jag är topp tunnor vansinnigt förbannat jäkla
arg.

Alltså
jag överlevde cancerbesked,
operation
och allt det där.

Jag mådde konstant illa i 12 veckor,
tappade håret
och gick upp en miljon trehundratusenfyrahundrafemtioen kilon
(Och det behövde jag ju!!)

De följande 12 veckorna
- alltså cellgift nr 2
kan jag fan inte ens beskriva.....

Pendla en gång per dag till strålningen i Linköping
med lunginflammation
var ju som ni förstår ljuvligt

Opererade in portar
och opererade ut.
Röntgenundersökningar
av det ena och det andra.

Ekonomin gick i kras
och det gick inte så smärtfritt
att komma tillbaka till jobbet.

Jag tog mig igenom attacker av dödsångest
och har lyckats lotsa min dotter genom allt detta.

Ska jag då behöva knäckas av att inte få sova??????????

ingla
(inte så jäkla kramig)


Kommentarer
Postat av: Monica

Du får en i alla fall............KRAM!

2010-01-05 @ 08:05:06
Postat av: Dottern

Jag tycker syn om dig,men det vet du redan....Fast jag säger det ändå! JAG TYCKER SYND OM DIG!!!



<3

2010-01-05 @ 12:11:36
URL: http://solenan.blogg.se/
Postat av: ia

Du får be N använda gjutgjärnspannan helt enkelt! Skämt åsido, sömnbrist är verkligen inget att leka med. Vad säger doktorerna, är det nån form av reaktion på tablettkombon du äter som ställer till sömnen? Jag säger som Sol - jag tycker synd om dig!

2010-01-05 @ 19:34:07
URL: http://www.vildnos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0